Felanmälan är du välkommen att lämna via telefon, e-post eller via chatt.

För att snabba upp hanteringen av ditt ärende är det bra att du har kontroll på följande uppgifter:

  • Kundnummer/Kundnamn
  • Kontaktuppgifter för återkoppling
  • Anläggnings-ID/System-ID

Och givetvis en upplevd beskrivning av vad som skett.

Våra medarbetare på kundstöd finns tillgängliga att hjälpa er med tekniska bekymmer.

Vår växel är öppen under vardagar 08:00 – 17:00.

+46 (0)19 – 30 87 90


För att hjälpa våra kunder vid kundstöds-ärenden så använder vi oss av TeamViewer. Detta är ett verktyg som tillåter oss att både se din skärm och fjärrstyra mus / tangentbord vid behov.

Gör såhär för att starta en ny TeamViewer session:

  • Ladda ned denna fil
  • Öppna filen (PAAM_Livestod.exe) genom att dubbelklicka på den
  • När programmet öppnas visas ditt ID-nummer. Detta är ett unikt nummer som vi använder för att etablera en anslutning till just dig. Notera detta nummer.

Kontakta oss på valfritt sätt och ange ditt ID-nummer. Vi kommer då att etablera en anslutning till dig.










Finns redan svaret på din fråga?

Vanliga frågor och svar